lunes, 22 de abril de 2013

MES DOS LIBROS E DAS LETRAS


APROXÍMASE O DÍA DO LIBRO E NO NOSO CENTRO PREPÁRANSE MÚLTIPLES ACTIVIDADES DENDE INFANTIL ATA 6º DE PRIMARIA.

QUE MELLOR FORMA DE EMPEZAR QUE VISITANDO AS BIBLIOTECAS E AS LIBRERÍAS CON MAIS ENCANTO: 

                        







 O XARDÍN DAS LETRAS

  ENCHEMOS DE FLORES UN XARDÍN MOI ESPECIAL, NO QUE CADA NENO ESCRIBIU NUNHA FLOR O TÍTULO E O AUTOR DO LIBRO QUE MAIS LLE GUSTOU.


LIBRO DE INFANTIL

ENTRE TODOS OS NENOS DE INFANTIL FIXEMOS UN LIBRO XIGANTE.



Publish at Calameo or read more publications.

AS MIÑAS LECTURAS FAVORITAS
NA HORA DE LER OS RAPACES PODERÁN TRAER OS LIBROS DA SÚA CASA QUE MAIS LLE GUSTARON PARA COMPARTIR COS SEUS AMIGOS
 LIBROS EN FAMILIA
NENOS DE INFANTIL FAN CONTOS NA CASA COA SÚA FAMILIA:

Publish at Calameo or read more publications.

CONTO MUSICAL
UN PASEO MUSICAL COA FAMILIA GRAVE DO VENTO METAL.
ACTIVIDADE LEVADA A CABO POLO CONSERATORIO DE MÚSICA DE OURENSE PARA
ALUMNOS DE 2º, 3º E 4º DE PRIMARIA



CLUB DE LECTURA  INFANTIL

INAUGURAMOS ESTA SEMANA O CLUB DE LECTURA INFANTIL CO QUE PRETENDEMOS FOMENTAR A LECTURA NOS NENOS ASÍ COMO O INTERCAMBIO DE COMENTARIOS ACERCA DOS LIBROS LIDOS.
PREME NO TÍTULO PARA VER IMAXES

MARCAPÁXINAS DE LAURA CARBALLEIRA

ENTREGA DE MARCAPÁXINAS AOS NENOS DE 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA ELABORADOS POR PAULA CARBALLEIRA


MOCHILAS VIAXEIRAS EN INFANTIL
DENDE O MES DE OUTUBRO OS NENOS DE 6º DE INFANTIL XA DISFRUTAN DOS CONTOS DAS MOCHILAS VIAXEIRAS.
NESTE MES DAS LETRAS SÚMANSE A ESTA AVENTURA OS ALUMNOS DE 5º DE INFANTIL.
ÁNIMO RAPACES E A LER!


APADRIÑAMENTOS LECTORES
NENOS DE 5º E 6º DE PRIMARIA NARRAN CONTOS AOS RAPACES DE INFANTIL. SE QUERES VER IMAXES PREME AQUI.
CÓNTAME UN CONTIÑO
OS PAIS TAMÉN PARTICIPARON NAS ACTIVIDADES DO DÍA DO LIBRO. SE QUERES VER IMAXES PREME NO TÍTULO.

LIBROS FORA
ESTA VEZ SON OS LIBROS OS QUE SAEN DA BIBLIOTECA E VAN BUSCAR AOS NENOS.
NO PATIO DE INFANTIL E PRIMARIA DISFRUTAMOS DOS COMICS, CONTOS...
PARA VER MAIS IMXES PREME NO TÍTULO OU VAI Á PÁXINA WEB DO COLE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario